Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kant zou ik nooit wedden dat Kipchoge de

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> OPINIE PRACOWNIKÓW NA TEMAT PRACY W HOTELU GOŁĘBIEWSKIM W MIKOŁAJKACH
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaya2017
SZEF


Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 1243

PostWysłany: Pon Gru 16, 2019 07:29    Temat postu: kant zou ik nooit wedden dat Kipchoge de Odpowiedz z cytatem

Deze twee problemen kunnen worden opgelost door een open race te houden op een vlakke snelle (lage hoogte) loopbaan met minimale bochten. Ik denk aan het nummer van Monza. En de race zou moeten worden gelopen als het weer waarschijnlijk goed was. Als je het 's nachts uitvoert, kan het nog koeler Nike Air Max 270 Femme blijven. Er kunnen ook veel snelle hardlopers worden aangeworven om de race met contante premies te lopen voor iedereen die snelle tijden maakt voor tussentijdse afstanden. In Adidas NMD Damen marathon hebben topsporters slechts een beperkt aantal betaaldagen per jaar, dus om alle toplopers op dezelfde dag op dezelfde dag te krijgen, zou een creatief prijzengeldplan, uiterlijk vergoedingen en een grote Nike Internationalist Damen portemonnee nodig zijn.

Het derde belangrijke punt is een infusie van talent. Kipchoge is nu 33 jaar oud. Hij staat al ongeveer 15 jaar Nike Air Vapormax Mujer aan de top en vroeg of laat zal hij vertragen of met pensioen gaan. Hij heeft duidelijk nog een aantal goede jaren over, maar geen onbeperkt aantal. www.joergbehlen.de Het goede nieuws is dat er enkele opkomende talenten zijn in het lopen op afstand, waaronder een 12-minuten 43-seconden 5000m baan (4e snelste ooit) door de 18-jarige Nike Internationalist Mujer Selemon Barega van Ethiopi? slechts een paar weken geleden. Hoewel het zeker redelijk is om te verwachten dat degene die daarna komt uit de hooggelegen zones van Kenia of Ethiopi? komt, Jakob Ingebrigtsen van Noorwegen, die op 19 Nike Air Max 90 Damen september 18 wordt, loopt Adidas ZX 750 Womens een aantal zeer snelle tijden op kortere afstanden. Ik vraag me ook af welk verborgen talent er kan zijn in de bergen van Zuid-Amerika Nike Air Max 95 Femme en de Himalaya.

De twee geweldige runs van Kipchoge vormden het podium - onder de juiste omstandigheden, op de juiste dag - voor de juiste Nike Air Max 270 Femme atleet om nog sneller te gaan. Soms na een grote verbetering een recordplatform voor jaren en andere keren zijn er grote sprongen gevolgd door kleinere incrementele verbeteringen om de paar jaar. Nike Air Max 90 Femme Mijn gok is dat we waarschijnlijk een tijdperk van kleinere verbeteringen ingaan en misschien zal iemand tegen de late Nike Air Max 95 Mujer 2020s of midden 2030s twee uur breken.
Aan de andere kant zou ik nooit wedden dat Kipchoge de komende jaren sneller, misschien veel sneller, zou gaan. Ten eerste waren voor beide runs de temperaturen bij de start van de race een beetje hoger dan wat ideaal Adidas NMD Womens zou kunnen zijn - ongeveer 8 ℃ -10 ℃ (46 ℉ -50 ℉). Het werd ook warm tijdens Adidas ZX Flux Womens de runs. Ik geloof dat Kipchoge op een lichtere koelere dag Adidas ZX Flux Femme sneller zou kunnen gaan.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Gru 16, 2019 07:29    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> OPINIE PRACOWNIKÓW NA TEMAT PRACY W HOTELU GOŁĘBIEWSKIM W MIKOŁAJKACH Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group