Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

colsjaal

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie PRACOWNIKÓW i Gości na temat hotelu w Mikołajkach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonnie DuBois
młodszy kelner

PostWysłany: Pon Lis 02, 2020 06:51    Temat postu: colsjaal Odpowiedz z cytatem

Ik was niet schuldig aan de beschuldiging van mishandeling; colsjaal Ik ben epileptisch en kreeg een Grand Mal-aanval en werd naar het ziekenhuis gebracht. Ik drink of gebruik geen drugs vanwege mijn epilepsie, dus de aanval was niet zelf toegebracht. Ik was bewusteloos de hele tijd dat ik in het ziekenhuis lag; Ik hoorde over de aanval toen ik daarna wakker werd in het huis van mijn moeder. Blijkbaar, terwijl moeder weg was om de auto te halen (en ondanks ruzie met de artsen dat ik nog niet vrijgelaten moest worden omdat ik nog steeds bewusteloos was), heb ik een verpleegster geslagen, terwijl ik opnieuw een aanval kreeg. We kwamen er pas een week later achter toen een politieagent belde. Het ziekenhuis zei nooit iets over een incident (ik wist niet eens dat het gebeurde totdat de politieagent belde) en liet me gewoon naar huis gaan, ook al was ik bewusteloos en moesten twee verpleegsters me in de auto van mijn moeder helpen! We boden aan dat de politie en de verpleegster die mij beschuldigden mijn medisch dossier zouden bekijken, zodat ze konden zien dat ik epileptisch ben, maar beiden weigerden dit te doen en gingen vervolgens over tot een aanklacht.

Ik noem het nieuws nu het equivalent van de paparazzi, want dat zijn ze. Ze lijken een zieke kick te krijgen van het rapporteren van mensen die ja, domme dingen doen, maar ze ruïneren mensen die dingen doen zoals ik deed (en sjaal heren andere verhalen zoals iemand die winkeldiefstal heeft gedaan) door de namen van de mensen te publiceren. Ik denk dat ze alleen namen mogen vrijgeven als het gaat om iemand die "beroemd" is (zoals een politicus). Als je denkt dat het slecht is als jij echt de persoon bent die wordt aangeklaagd en later zijn beschuldigingen ingetrokken. Probeer een heel veel voorkomende naam te hebben. Dan word je beschuldigd en ben je in de eerste plaats nooit gearresteerd of aangeklaagd. Het zwarte sjaal is echt een probleem, en het zal alleen worden aangepakt als wij als samenleving zeggen, uh nee, de burger heeft het recht om bepaalde informatie privé te houden. En sommige informatie zal alleen beschikbaar zijn als uw wetshandhaving enz& . Nee, de baas hoeft niet te weten of je twintig jaar geleden een bekeuring had. Of je kunnen ontslaan, want het staat op je FB-pagina dat je tijdens je vakantie in Maui was, dronken als een stinkdier.

We verwerken de informatie die via dergelijke technologieën wordt verzameld om bepaalde functies van de site te helpen bedienen, uw ervaring te verbeteren door middel van personalisatie en om ons te helpen de functies van de site beter te begrijpen waarin u en andere gebruikers het meest geïnteresseerd zijn. Om ons te helpen bij het analyseren ons websiteverkeer via cookies en vergelijkbare technologieën, gebruiken we analysediensten zoals Google Analytics. Voor meer informatie over de verwerking van uw informatie door Google Analytics, zie "Hoe Google sjaaltjes gegevens gebruikt wanneer u de sites of apps van onze partners gebruikt." Sommige van onze serviceproviders gebruiken mogelijk cookies of andere methoden om informatie te verzamelen over uw gebruik van de Site, en kan de informatie in deze cookies combineren met alle persoonlijke informatie die ze over u hebben. Het gebruik van dergelijke trackinginformatie door een derde partij is afhankelijk van het privacybeleid van die derde partij. We reageren niet op Do Not Track ("DNT") -signalen die uw browser op dit moment naar ons verzendt.

We zullen geen persoonlijke informatie vrijgeven behalve zoals uiteengezet in dit privacybeleid of met uw toestemming. In dit gedeelte wordt beschreven aan wie we persoonlijke informatie vrijgeven en voor welke doeleinden: onze serviceproviders. We schakelen serviceproviders of zakenpartners in om namens ons taken uit te voeren en om ons te helpen bij het leveren van de Site of onze diensten. Sommige van deze derde partijen hebben mogelijk toegang nodig tot persoonlijke informatie om hun diensten uit te voeren. We schakelen bijvoorbeeld derde partijen in om ons te helpen bij het hosten van de site, het sponsoren van evenementen, het analyseren van ons siteverkeer en het online promoten van onze diensten.

Bedrijven die betrokken zijn bij fusies en overnames. Als we een deel of het geheel van ons bedrijf of onze activa verkopen of anderszins overdragen aan een andere organisatie (bijvoorbeeld tijdens een transactie zoals een fusie, overname, faillissement, ontbinding of liquidatie), kan alle informatie die via de Site wordt verzameld, Informatie kan behoren tot de verkochte of overgedragen items. Wetshandhaving, overheidsinstanties en rechtbanken: we kunnen persoonlijke informatie vrijgeven op verzoek van wetshandhavingsinstanties of overheidsinstanties of in reactie op dagvaardingen, gerechtelijke bevelen of andere juridische procedures om onze rechten vast te stellen, te beschermen of uit te oefenen of om ons te verdedigen tegen een juridische claim of zoals anders vereist of toegestaan door de wet, of om de rechten, eigendommen of veiligheid van een andere persoon te beschermen. We kunnen ook persoonlijke informatie vrijgeven om een schending door u van een contractuele of andere relatie met ons of uw illegale of schadelijke activiteit te onderzoeken of te voorkomen.

Afhankelijk van de toepasselijke wetgeving heeft u mogelijk het recht om: toegang te vragen tot persoonlijke informatie over u. Verzoek om correctie van de persoonlijke informatie pom sjaal die we over u bewaren. Verzoek om verwijdering van persoonlijke informatie over u. Houd er echter rekening mee dat we om specifieke juridische redenen mogelijk niet altijd in staat zijn om aan uw verzoek tot verwijdering te voldoen, waarover u, indien van toepassing, op het moment van uw verzoek wordt geïnformeerd. Bezwaar tegen de verwerking van persoonlijke informatie over u wanneer we vertrouwen op een legitiem belang (of die van een derde partij) en er is iets met uw specifieke situatie waardoor u bezwaar wilt maken tegen de verwerking. Verzoek om beperking van de verwerking van persoonlijke informatie over u.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Pon Lis 02, 2020 06:51    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie PRACOWNIKÓW i Gości na temat hotelu w Mikołajkach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: