Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

min forlovede til syne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
melting
kelner

PostWysłany: Wto Maj 16, 2017 06:30    Temat postu: min forlovede til syne Odpowiedz z cytatem

Der stod vi og fangede vores ?nde i vores 30 "Wilderness Tubbs Snowshoes. Med indbyggede kramper monteret p? vores Adidas ZX 750 Dames f?dder biten h?rdt ind i det isete jord. Vi stod der for flere ?jeblikke og stirrede p? hvad der var tilbage af denne engang minedrift storby. Med kun visningen af ??et par bygninger, der stod imod tidens test og Nike Air Max 90 Femme utallige h?rde Nike Air Max 2016 Mujer vintre, var vi ikke der med at tage i hvad nu var, men hvad der var forbi. I tavshed splittede vi snowshoeing i undre sig over for de forskellige fantomer, der talte til os med blidt talte b?kker p? letbrisen.

Mine Nike Air Max 2016 Donne snesko bragte mig til, hvad der syntes at v?re en temmelig dekadent to-historiens hjemsted, der forblev overraskende intakt i forhold til sine naboer. Ved minedagens standarder var dette et pal? for Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose en person, der var af stor rigdom. Mine tanker stjal v?k til peeling maling, r?dne tr? og andre detaljer af huset. Som en kat jagter en mus, jagede min fantasi utallige sp?rgsm?l omkring dette hus.

Efter at have Nike Air Max 90 Femme Noir fortalt mig fem vilde fort?llings minearrangementer, inds? jeg mig, hvor ensom og glemt dette hus var blevet over tid. Det var en skr?mmende f?lelse at t?nke p? glemte minder, der aldrig mere kunne fort?lles. "Kunne ikke tale Nike Air Max Classic BW Dames og men stadig i live." Jeg fortalte mig selv. Suk.

Omkring huset omkreds kom min forlovede til syne. Han snoede sig ind i et af husene, mens han bragte sine snesko. Klar til at komme til sin redning, hvis Nike Air Max 90 Dames Roze han havde brug for mig, ledte jeg efter ham og sparkede det friske pulver sammen med mine f?dder.
Reklama

Wysłany: Wto Maj 16, 2017 06:30    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: