Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

weldige vrouwen een kans en dreef me vo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaya2017
SZEF


Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 1243

PostWysłany: Sro Lis 28, 2018 09:05    Temat postu: weldige vrouwen een kans en dreef me vo Odpowiedz z cytatem

Die drie woorden vlogen door me heen nadat ik in juli 2017 naar Galvanize Chicago was geweest. Maanden voorafgaand aan het ervaren van dit levensveranderende evenement, had ik een beurs aangevraagd om ticketkosten te dekken, maar ik was er kapot van Nike Air Force 1 Mujer toen ik het geld niet kon ophalen voor reizen en onderdak. Zie je, als een vrouw die is opgegroeid in een gemeenschap met lage inkomensgrenzen, zijn dergelijke kansen niet gebruikelijk. De gedachte om inspirerende vrouwen te ontmoeten, nuttige training te krijgen en in Nike Internationalist Donne de aanwezigheid van zo'n geweldige groep individuen te zijn, was iets uit een droom. Tijdens de breakout-sessie Campaign Management ontmoette ik Nike Air Vapormax Donne een groep vrouwen uit een gemeenschap in Californi? vergelijkbaar met de mijne. Ze boden praktisch advies en nuttige vaardigheden om kandidaten vooruit te helpen die zullen werken voor de waarden waarin we geloven. Ik heb deze vaardigheden terug kunnen brengen naar El Paso, waar ik heb gewerkt om opmerkelijke kandidaten te kiezen, en onlangs in Maricopa County heb ik mijn aandacht gericht vaardigheden om ervoor te zorgen dat elke Nike Air Max 97 Womens in aanmerking komende kiezer zijn stem kon laten horen in de tussentijd.

In die tijd had ik nooit kunnen vermoeden dat ik deel Nike Air Max 270 Womens zou uitmaken van het eerste cohort van ambassadeurs voor The United State of Women, een ervaring die me ertoe heeft aangezet om vooruitgang Nike Air Max 2017 Donne te boeken in het grensgebied met een team van organisatoren die naast me werken aan gender equity-initiatieven. De United States of Women www.annasantander.es heeft echt ge?nvesteerd in het verenigen van stemmen in het zuidwesten. Nog maar een paar weken geleden ontmoette ik Valerie Jarrett in Las Cruces, New Nike Roshe Run Donne Mexico, en luisterde naar de verhalen en ervaringen van vrouwen die in mijn zusterstad floreerden. Er is geen twijfel dat onszelf in de wereld brengen moed vereist, maar we moeten altijd bereid zijn inspireren en het beste doen. We moeten onszelf engageren, vragen stellen, ons in bestaande Nike Air Vapormax Damen netwerken begeven en niet bang zijn om nieuwe te bouwen. En we moeten de mensen om ons heen motiveren om sterkere en meer Nike Dunk Sky High Donne mondige gemeenschappen te bouwen waar vrouwen beter in staat zijn om te slagen. Ashlynne Haycock is momenteel de adjunct-directeur, het Nike Air Huarache Mujer Tragedy Assistance Program for Survivors (TAPS), zij is ook lid van het raadgevend comité van de VA Onderwijs (VACOE). Zij is de overlevende Nike Air Max 90 Uomo dochter van het Amerikaanse leger SFC Jeffrey Haycock,

Vorig jaar maakte een groep geweldige vrouwen een kans en dreef me vooruit. Vandaag maak ik van de gelegenheid gebruik die de vrouwen van Galvanize Chicago me hebben gegeven en help ik om de vriendelijkheid in mijn gemeenschap als USOW-ambassadeur in El Paso, Texas, terug te geven, waar ik mijn platform zal blijven gebruiken om ondervertegenwoordigde stemmen te versterken en vrouwen sterker te maken .Nadat ik hoorde dat ik reizen naar Chicago niet zou kunnen financieren, kwam een ??geweldig netwerk van deelnemers - georganiseerd door USOW - snel bijeen om fondsen te werven voor mijn reiskosten. Het is niet elke dag dat vreemdelingen de macht hebben om de loop van iemands leven te veranderen. Maar de vrouwen die contact opnamen om er zeker van te zijn dat ik daar zou kunnen zijn, Nike Air Max 90 Mujer veranderden mijn weg op talloze manieren. Monique Navarro groeide op in El Paso, Texas, waar ze op haar zeventiende vrijwilligerswerk begon te doen. Sindsdien heeft ze gewerkt aan een aantal politieke campagnes, van lokale races tot congres- en presidenti?le campagnes. Ze heeft onlangs Women's March El Paso opgericht,
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sro Lis 28, 2018 09:05    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group