Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

, maar het ding was dat skate schoenen op dat m

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaya2017
SZEF


Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 1243

PostWysłany: Pią Maj 10, 2019 02:26    Temat postu: , maar het ding was dat skate schoenen op dat m Odpowiedz z cytatem

In de wereld van streetwear en sneakers is de multi-afbrekende visionair koning. Het bekendste Nike Air Max 1 Womensvoorbeeld zou Virgil Abloh zijn, die is overgestapt van architectuur naar DJ-en, sneakerontwerp, modeontwerp, productontwerp en meer. Een ander voorbeeld is Tom Sachs, de Nike Internationalist Femme veelzijdige hedendaagse kunstenaar wiens Nike samenwerkt, de Mars Yard Shoe en Mars Yard Overshoe, voelt zich een beetje meer dan alleen maar schoeisel. Net als Sachs zijn skateboarder Adidas NMD Femme Stefan Janoski's kenmerkende Nike SB-schoenen slechts een klein onderdeel van zijn portfolio. Als hij niet aan het skateboarden is, houdt Janoski zich Adidas ZX 850 Womens bezig met het opnemen van muziek, het schrijven van boeken en het maken van sculpturen, schilderijen en zwembad drijvers. Zijn compromisloze visie gaf ons de Nike SB Zoom Janoski, een skateschoen die Janoski Adidas NMD Mujer en ontwerper James Arizumi na veel strijd tot leven hebben gebracht, en nu de Air Max Janoski 2. De OG Janoski is een van de meest Nike Air Max 720 Femme succesvolle modellen van Nike SB voorbij the Dunk en is waarschijnlijk het bekendste signature-model van het Swoosh-sublabel.

Om deze gelegenheid te vieren, opende de skateboarder Garage Janoski, een gratis indoor skatepark weggestopt in de achterstraten van Parijs. We hebben de man zelf in Parijs ingehaald om wat dieper in te gaan op het ingewikkelde Nike Air Vapormax Dam verhaal van een schoen die een moderne schaatsklassieker is geworden. Ik was in gesprek met James Arizumi en hij legde de technische details van de Nike Air Max 95 Femme Janoski uit. Het klinkt alsof het maken van het geen gemakkelijk proces was.
Het was niet gemakkelijk. Nou, het was gemakkelijk voor mij, maar het was moeilijk voor hen [Nike Nike Air Max 90 FemmeSB]. Waarom was het makkelijk voor jou? Nike Air Presto Dam Ik maak maar een grapje. Nou, het was gemakkelijk omdat ik wist wat ik wilde. Wat niet gemakkelijk was, was om te krijgen wat ik wilde. Ik dacht: "Ik wil dit." En ze zeiden: "Nee, je snapt het." Ik zei nee en toen zeiden ze nee en toen zeiden ze ja. [Lacht] Wat je hebt gemaakt is 10 jaar Nike Air Max 90 Femme Noir oud en gaat nog steeds van start. Dat is toch een resultaat van die integriteit. Als je niet aan je wapens had vastgehouden en een beetje moeilijk was geweest, zou het niet gebeurd zijn. Precies.Adidas ZX Flux Mujer

Hoe was het om de eerste ontwerpfase in te gaan? Nou, de eerste ontmoeting was dat Nike aan het roepen was en zei: "Je gaat een schoen kopen.Adidas ZX Flux Mujer " En tijdens het eerste interview gaven ze er gewoon een aan mij, zoals, " Hier is je schoen. "Maar dit was het niet. [Points to the Janoski RM] Het was iets anders. Het www.juliengauthier.fr leek erop dat Nike iets probeerde te kopi?ren dat al bestond, en dat is een gek ding. Nike hoeft niet iets te kopi?ren dat al bestaat, je weet wat ik bedoel? Ze probeerden het erg Nike Air Max 270 Womensskate te maken, maar het ding was dat skate schoenen op dat moment niet erg goed of cool waren. Ze waren erg opgeblazen, hadden ton vulling in de tong en Nike Air Max 720 Femme een dikke teen.Nike viert 10 jaar Janoskis niet alleen met de follow-up, maar ook met de lancering van de Janoski Remastered (RM) -collectie, met de OG in vier verschillende stijlen:Nike Air Max 2017 Damen slip-on, klittenband, www.jeremyleon.fr low-top geregen, en mid-top geregen.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Maj 10, 2019 02:26    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group