Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

buitenzool. "Ik riep de ver

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Pracowników i GOŚCI na temat Dyrekcji Hotelu w Mikołajkach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaya2017
SZEF

PostWysłany: Wto Lis 21, 2017 02:49    Temat postu: buitenzool. "Ik riep de ver Odpowiedz z cytatem

Sommige sportschoenen overstijgen hun roots en worden een cultureel fenomeen. De Nike Air Max Plus, uitgebracht in 1998, is zo'n schoen. Deze unieke Nike Air Max 1 Homme toevoeging aan de Air Max-dynastie definieerde het tijdperk waarin het debuteerde, evenals de periode die volgde. Te koop ergens ter wereld voor bijna twee decennia zonder downtime en uitgebracht in honderden kleurstellingen en variaties in de constructie met lederen edities, Ultra make-overs Nike Air Max 90 Femme en slip-ons, de ultieme eer voor de Air Max Plus was een onoffici?le rebranding - in sommige gebieden zijn beter bekend door de twee letters, "Tn", die de Tuned Air vertegenwoordigen die het debuteerde - en de bijnaam is nu standaard kwestie op straatniveau. Hoewel de silhouetstatus van het silhouet algemeen bekend is, is zijn oorsprong minder gevestigd. Ontworpen door veteraan Sean McDowell, combineert de schoen een onwaarschijnlijke esthetische invloed met een trio van nooit eerder gebruikte productietechnieken. Hier deelt McDowell zijn Nike Air Max 90 Donne herinneringen aan het cre?ren van de klassieke hardloper. McDowell begon (alhoewel onbewust) de Air Max Plus te conceptualiseren voordat hij zijn rol bij Nike begon. "Ik hing rond op de stranden van Florida en dacht en schetste - het was een van mijn meest creatieve tijden, "hij herinnert Nike Air Max 95 Womens zich een vakantie die hij nam met vrienden tussen banen. "Op een avond veranderde het in de schemering, dus de blauwe lucht begon langzaam donkerblauw te worden en de palmbomen waaiden in de wind." Die plaatselijke schoonheid vuurde zijn verbeelding. "Ik schetste dat uit, en ik dacht: 'Het zou een kwart paneel kunnen maken, alsof je je voet naar beneden zou kunnen houden met die palmbomen,' zegt hij terwijl hij die gedachte weglegt voor toekomstig gebruik.

Kort na en bij aankomst bij Nike in 1997 nam McDowell onmiddellijk de uitdaging aan om een Nike Air Max 90 Damen Schwarz ??nieuwe hardloopschoen te maken (en daarmee een nieuw project voor Foot Locker af te ronden) dat een nieuwe Max Air-innovatie gebruikte die twee tegenover elkaar liggende hemisferen implementeerde om de dempingstechnologie te ontwikkelen . De werknaam was Sky Air en er waren meer dan Adidas ZX Flux Womens 15 potenti?le schoenenschetsen gepresenteerd aan de winkelier. Niemand had de knipoog nog gekregen. "Zodra ik 'lucht' hoorde, dacht ik: 'Oh mijn god, ik heb net deze geweldige lucht in Florida gezien' ', zegt McDowell, die zijn schetswerk hervatte. "Ik deed een zonsondergang. Ik heb een blauwe gedaan. Ik heb een paarse gedaan. Ik heb een paar verschillende kleuren en hemelversies geprobeerd, sommige palmbomen waren iets meer technisch en erg geometrisch en andere wuift. "Een walvis inspireerde een andere van de belangrijkste focale functies van de Adidas ZX Flux Femme Air Max Plus. "De schacht is een gemodificeerde walvisstaart", zegt McDowell. "Die staart die uit het water komt is zo iconisch." McDowell's gebrek aan ervaring bij het bedrijf was de sleutel tot de kenmerkende Swoosh op de Air Max Plus. Hij had nog nooit eerder een Swoosh getrokken. Nike Air Max 90 Womens Black Hij had er geen sjabloon voor. "Niemand had me enige begeleiding gegeven, omdat het mijn eerste paar dagen waren," zegt hij. "De vorm is een beetje uit, en ik heb de rand aan de binnenkant geplaatst, als technisch gezien alle merkrichtlijnen zeggen dat ik naar buiten moet." Wat de drager zag, was ook heel belangrijk: "Ik wilde de nadruk leggen op de top -down-view ", zegt McDowell. "De palmbomen zagen er goed uit op de mediale en zijkanten, maar als het erop aankwam om ze op de bovenkant aan te sluiten, leek het raar om een ??rechte lijn te hebben die hen met elkaar verbond, dus ik dacht:" Wat kan ik nog meer doen dat een beetje interessanter is? '"

Gezien de kolossale impact van de Air Max Plus op mode, is het gemakkelijk om te vergeten dat het is gemaakt om in te rennen, met McDowell gericht op het opnemen van zoveel mogelijk Adidas NMD Womens prestatievoordelen, inclusief flex-grooves door de voorvoet en Nike's best practices voor de buitenzool. "Nu is het een enorme lifestyle-schoen", zegt hij. "Maar hij weegt minder dan 12 gram. Voor een PU-schoen is dat heel lichtgewicht, vooral voor die tijd." "Ik wilde de nadruk leggen op het www.andypanko.es bovenaanzicht . "Als een fervent sporter begreep Sean waar een uitdagende conventie nieuwe functionaliteit kon opleveren." Ik groeide op als hardloper en je leert altijd geconfronteerd te worden met verkeer zodat auto's je kunnen zien, en ik dacht: 'Maar het is raar dat ze reflectiviteit aanbrengen op de rug van bijna elke schoen als je reflectiviteit nodig hebt helemaal naar voren, "zegt hij." Dus ik stop de reflecterende delen helemaal naar boven de voorvoet, de vamp en de tong. "Zijn toewijding tot detail strekt zich uit tot de opvallende Nike Air Pegasus 83 Dámské buitenzool. "Ik riep de verschillende hersenhelften in het rubber omdat je ze niet echt aan de mediale kant kon zien, dus je wist niet of er nieuwe technologie was", legt hij uit. meer aandacht voor de afgestemde lucht die erin zat. Hij voegde ook palmboomstreep toe s in de schacht en het Adidas NMD Femme Tn-logo. "Die lijnen wezen naar de airbag, alsof dit het gave ding is", zegt hij. Nu is de Air Max Plus synoniem met dat Tn Air-logo, maar de zeshoekige branding was toen een verrassing voor McDowell, die een week in de schetsen, en voelde alsof alles goed samen kwam. "Ik wist niet waar we het zouden moeten plaatsen, maar ze vertelden me dat het een hele grote deal was en ik moest het prominen
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Wto Lis 21, 2017 02:49    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Pracowników i GOŚCI na temat Dyrekcji Hotelu w Mikołajkach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: