Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

trainingsprogramma over

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasky1994
kelner


Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 29
Skąd: ZVB

PostWysłany: Wto Gru 12, 2017 06:11    Temat postu: trainingsprogramma over Odpowiedz z cytatem

Wij zijn fitnessbloggers van moeder en dochter die samen Nike Air Max Zero Femme trainden voor marathons. Dit leidt meestal tot reacties in de trant van: "Ik zou nooit met mijn moeder kunnen wegrennen. Ik zou haar vermoorden! Als ze me niet eerst heeft vermoord, is dat ... "Het is waar dat de moeder-dochter-dynamiek soms een beetje beladen kan zijn, maar we vinden samen meer een bandervaring dan een Nike Air Max 90 Femme Blanche last.

In werkelijkheid hebben we het niet altijd zo leuk gehad om samen te rennen. Ik kan de reis in drie fasen doorbreken: van mijn dochter Bibi die het met een passie haat, door haar te laten denken dat het misschien in orde is, tot tenminste de helft van onze gesprekken gaat over kit, splits en kilometers.

Bibi haatte rennen Nike Roshe Run Heren toen ze een tiener was. Ze probeerde het leuk te vinden, want (ik hoop) dat ze me leuk vond en ik probeerde haar zo te maken omdat ik het deed, en ze dacht dat ze dat ook zou doen. Dismal parenting Nike Air Max 2017 Dames faalt van mijn kant. Ik ben jarenlang een hardloper geweest en had altijd geprobeerd om te overtuigen, coax en cajole, en haar schuldig te maken om samen met mij te racen. "Het wordt leuk"; "Je zult ervan genieten"; "Het zou me zo gelukkig maken," zou ik zeggen - alle gebruikelijke nutteloze cliches voor ouderschap.Adidas Superstar Hombre Dit resulteerde onvermijdelijk in tranen van haar kant, terwijl ze met rood hoofd en hijgen op een godvergeten urban trail waar ik haar mee op sleept. Het resultaat voor mij was altijd schuld, veel. Die runs waren voor geen van ons beiden leuk. Ze zou boos zijn omdat ze me in de steek liet en ik zou boos zijn omdat ze haar New Balance 999 Femme van streek maakte, terwijl ze ook enigszins gefrustreerd was om trainingen van mijn trainingsprogramma over te slaan.

Geleerde les (een overduidelijke les maar soms moet je een idioot zijn om iets te begrijpen): je kunt niet iemand anders laten rennen; ze doen het als en wanneer ze dat willen. En ik ben geen totale dwaas of Adidas Tubular Damen harteloze stakker van een moeder; Ik weet ook dat het erg vervelend is om je kind lastig te vallen dan een kilometer of twee te missen.
_________________
sdj
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger Nazwa Skype
Reklama






Wysłany: Wto Gru 12, 2017 06:11    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Gości i pracowników na temat Dyrekcji Hotelu Gołębiewski w Wiśle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group