Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

onwaarschijnlijk dat je wordt geselecteerd.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Pracowników i GOŚCI na temat Dyrekcji Hotelu w Mikołajkach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaya2017
SZEF

PostWysłany: Czw Mar 01, 2018 08:33    Temat postu: onwaarschijnlijk dat je wordt geselecteerd. Odpowiedz z cytatem

"Kies een baan die je leuk vindt", beweer duizenden zelfhulpboeken, koelkastmagneten en schoolbegeleiders, "en je zult nooit een dag in je leven hoeven werken." Was het maar zo gemakkelijk. Adidas Superstar Hombre Voor veel mensen die van je houden de wereld van mode en schoenen, een leven lang werken bij de Nike Air Max 90 Femme Noir merken die deze industrie?n defini?ren, zou neerkomen op een droom die uitkomt. Helaas, tenzij je achternaam Knight of Bowerman is, is het veilig stellen van een baan bij Nike notoir moeilijk. Hier komt de universiteitsstage om de hoek kijken. Een relatief recent fenomeen, het idee van een zomerstage is ontploft vanaf de coursamenstelling van het midden van de jaren tachtig tot een bijna alomtegenwoordige "kritische pijplijn" van het wervingsproces. Zowel voor bedrijven als voor stagiaires is deze tijd die wordt besteed aan werken (en spelen) een live-actie-try-out, een kans om elkaar eerder te evalueren, in veel gevallen ten minste, een sollicitatiegesprek op de eindterm. Scoor de juiste stageplaats, en je kansen om "een baan te Nike Air Max 95 Dam kiezen waar je van houdt" gaan door het dak. Plus, als je op stage gaat bij Nike of adidas, is de kans Nike Air Force 1 Femme groot dat je als stagiair wordt betaald om met sneakers te spelen. . Er zijn slechtere manieren om een ??zomerbaantje door te brengen. Toen Summer 2018 snel dichterbij kwam, hebben we een rondetafelgesprek met stagiairs verzameld (zowel uit het verleden als het heden) om ons te laten zien hoe ze de ervaringen die ze hebben opgedaan hebben. Wil je werken op een plek als Nike, adidas, KITH of Highsnomption? Nou, je zou veel erger kunnen doen dan naar het onderstaande advies te luisteren.

Dus waar heb je gewerkt en wat heb je daar gedaan? Jenn Smith (Nike): Afgelopen zomer werkte ik bij Nike HQ voor het Ekin Experience Team. "Ekin" is Nike achterstevoren gespeld, en ze zijn eigenlijk de ogen en oren van Nike op de markt. Het zijn Nike Air Max 90 Femme Blanche de mensen die winkels bezoeken en de bedrijfsgeschiedenis onderwijzen, de erfgoedverhalen onderwijzen, Nike Air Max 90 Mujer Rosa werknemers trainen en werken bij de merkevenementen die je ziet. Brandon Smithwrick (KITH, voorheen Atrium): ik was een inkoopstagiair voor Atrium in New York City in 2015. Dit was toen de [oude Bleecker St] winkel nog steeds was verdeeld tussen deel KITH en deel Atrium. Regan Wilcox (adidas): Ik werkte afgelopen zomer voor adidas in Portland bij het Global Women's Team. Noah Thomas (Highsnomption ): Ik ben momenteel bij Highsnobiety in New York als onderdeel van het videoteam. Ik help ook met styling, editorials en andere dingen van die aard. Ik werkte in de zomer bij NikeTown Chicago als een parttime retailatleet, wat een beetje is waar mijn liefde voor Nike begon. Toen probeerde ik echt heel hard mensen te bereiken bij Nike. Nike Air Vapormax Mujer Ik slikte eigenlijk op de studiebeursbeurs van mijn school om daar een aantal recruiters te ontmoeten, ook Nike Air Force 1 Femme al wilde ik in de marketing werken. Ik won een KITH Instagram-wedstrijd voor een gratis kledingstuk van een merk dat het destijds droeg. Als iemand mijn hand uitstrekte om mijn maat te krijgen, sloeg ik ze gewoon terug, zoals: "Hé, ik ben echt op zoek naar een stage, zijn er beschikbaarheid?"

Ik solliciteerde op de adidas-website voor de stage en ontving later een e-mail met het verzoek om een ??interview. Ik deed eerst een video-interview en daarna nog een interview met mijn manager voor de zomer. Ik was op tijd in het buitenland, dus eindigden we met praten over Skype. Het is grappig, want ze was net teruggekeerd naar Portland van [adidas HQ in] Duitsland. Ik was klaar met school en probeerde mijn volgende stap te Adidas Yeezy Boost 350 Donne achterhalen, dus ik was de hele tijd online op zoek naar stages. Op een dag dacht ik bij mezelf dat het geen kwaad Nike Air Presto Dam kon om alleen maar te kijken of Highsnob carrières of stages heeft. Het had zo snel mogelijk een modestudent nodig, dus stuurde ik mijn cv naar mij toe en kreeg ik een reactie. Het was allemaal onafhankelijk en het duurde een hele tijd koud op LinkedIn. Als je solliciteert via de Nike-banenpagina, is het erg onwaarschijnlijk dat je wordt geselecteerd. Ook de vorige zomer heb ik eigenlijk een familieuitstap naar Portland gemaakt en de tijd genomen om mensen te ontmoeten die ik had bereikt op de campus. In staat zijn om te zeggen als: "Hé, ik ga echt in de stad zijn", vergroot echt de bereidheid van mensen om je te ontmoeten. Ik zou ook zeggen dat het heel belangrijk is om alleen maar je verhaal te vertellen. Bijvoorbeeld: Nike Air Max 2017 Womens ik ben een hardloper. Ik ben echt ge?nteresseerd in cultuur en hardloopschoenen. Daarna vertelde ik over waar ik op mijn school mee bezig ben, wat ik met Nike gedaan heb, wat ik leuk vind aan Nike, en tot slot hoe ik waarde aan hun team kan toevoegen. Zoals voor het krijgen van de droom, zou ik voorstellen om Blijf gewoon in beweging. Als je geen vrije dag hebt en je elke dag moet werken, moet je elke dag werken. Dat is precies wat het is. Het is wat nodig is. Als ze je op een zondag nodig hebben, doe het dan. Maak wat je wilt doen een realiteit.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Czw Mar 01, 2018 08:33    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie Pracowników i GOŚCI na temat Dyrekcji Hotelu w Mikołajkach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: