Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.
opinie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krispy Kreme to Jump on the Healthy Eating Bandwagon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie pracowników na temat kadry kierowniczej w TAGO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HartgraveN6b
zastępca dyrektora


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 90

PostWysłany: Sro Maj 14, 2014 04:57    Temat postu: Krispy Kreme to Jump on the Healthy Eating Bandwagon Odpowiedz z cytatem

Krispy Kreme to Jump on the Healthy Eating BandwagonTweet When most people think of Krispy Kreme, cfa level 1 practice questions they think of the glazed donut that has made the chain famous. They certainly dont go there to eat healthy. Krispy Kreme is hoping to change that by introducing healthier fare like oatmeal, yogurt and fruit juices to their menu . This is part of a plan by Chief Executive Officer James Morgan to revive the company. Krispy Kreme became a hot pick for investors in the late 90s and remained that way until 2004 when the companys accounting practices came into question. After that, the company experienced slowing sales and financial losses, with stocks ( KKD ) hitting rock bottom at $1.18 per share in February of 2009 (down from a high of $108.50 in 2003). The companys stock has been steadily rising over the last year, cfa level 2 sample questions trading at a 52 week high of $9.46 today. Despite all of that, the company has a lot of ground to make up to catch up with competitors Dunkin and Starbucks. In addition to healthier fare, cfa course material cfa study material level 1 Krispy Kreme also intends to increase sales by expanding their coffee selection starting in September to further boost sales. Many fast food chains have been starting to offer nutritious options in hopes to boost lagging sales. With increased focus on healthy eating, the fast food market hopes to boost sales by adding on items to their menus rather than replacing them. While the main target market for their food remains unchanged, the new items target women, who seem to be the main demographic taking advantage of healthier food options .
Ready to revisit ideal inflation target of 4-5%, says Subbarao
Veetle Looks to Jump in on the Live Broadcasting Market
Exception in thread main java.util.NoSuchElementException No line found [duplicate] xboter 2014
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Reklama






Wysłany: Sro Maj 14, 2014 04:57    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO. Strona Główna -> Opinie pracowników na temat kadry kierowniczej w TAGO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Hotel Gołębiewski - Mikołajki,Wisła,Karpacz, Białystok-TAGO.  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group